Bibeludelning – Boken om hopp

25 juli – OBS! Från och med idag börjar vi klockan 10.00. Det finns goda möjligheter för den som vill delta. Kom och packa eller var med i utdelningen.

22 juli – Nu pågår paketering av kort och biblar i Strömnäskyrkan. Vi har också påbörjat utdelning till hushållen.

21 juli – Vi är igång! Det är full verksamhet med packning av Nya Testamenten och förberedelserna pågår för fullt. Flera familjer är med och barnen hjälper till med stor energi och växlar av med lite lek.

Du som vill vara med är välkommen till Strömnäskyrkan mellan 10.00 och 17.30. Kom den tid som passar dig bäst och var med så länge du kan. Alla insatser är värdefulla.

Vid frågor skicka e-post på info@stromnaskyrkan.se så svarar vi så snart som möjligt.